marți, martie 11, 2008

DORITI O JUCARIE?


3 comentarii:

Anonim spunea...

ce moaca de hotz are!

Anonim spunea...

Scumpa mea, acum 3 saptamani mi-a murit catelusa mult iubita. Sotul meu mi-a daruit sambata trecuta un pui de Chow de 6 sapatamani de care m-am indragostit iremediabil. Fiul meu mi-a daruit o pisicuta de 1 luna. Acum am casa plina si sunt fericita desi mai scap cate o lacrima pentru ce am pierdut. Sa iti traiasca (sa ne traiasca) cei doi prieteni. Am sa iti trimit si o poza maine cu cele doua animalute.
Te sarut

MAYA si MOMO spunea...

IMi pare rau pentru pierdere, nici nu imi pot inchipui ce inseamna sa te desparti pentru totdeauna de animalul iubit. dar ma bucur ca acum ai doua sufletele care depind de tine si carora le poti transmite afectiune. Asteptam poze multe cu mititeii, si promit sa le postez pe blogul Mayei si a lui MO-MO, pentru ca toata lumea sa se bucure de ei.