duminică, mai 11, 2008

Royal Canin Hypoallergenic

ROYAL CANIN HYPOALLERGENIC

Va prezentam astazi un produs pe care MO-MO il foloseste de cateva zile: Royal Canin Hypoallergenic, special pentru caini cu probleme. Tipul acesta de mancare i-a fost prescris de medicul lui, in urma unor complicatii pe care le-a facut la nivelul pielii. Este obligatoriu ca toti cainii care au probleme de piele sau o sensibilitate la stomac, ( dermatite, eczeme, sensibilitate si reactii la mancarea normala) sa inceapa un astfel de regim de dieta. Din cate am inteles, Mo-Mo va manca acest tip de crontanele pentru o perioada mare de timp, din cauza predispozitiei pe care o are.

INDICATII:

Dieta de diagnostic, alergii alimentare cu semne dermatologice si gastrointestianle, intoleranta alimentara, insuficienta pancreatica exocrina, diaree cronica, gastroenterite.Aliment dietetic complet pentru catei ce prezinta intoleranta alimentara.


CARACTERISTICI NUTRITIONALE:

Extractul de hidrolizat de proteine de soia, compus din peptide cu masa moleculara mica este foarte digestibil si cu potential alergenic redus.

Nivelul ridicat de bioina, niacina si acid pantotenic impreuna cu complexul Zinc - acid linoleic ajuta la reducerea pierderii de apa la nivel transepidermic, intarind astfel efectul de bariera protectoare al pielii.


Acizii grasi Omega 3 moduleaza reactiile inflamatorii cutanate


Ajuta la protejarea mucoasei intestinale prin echilibrarea florei la acest nivel.

IMPORTANT:

Este foarte important sa se respecte cantitatea de hrana ce trebuie administrata pe zi (care difera in functie de sortimentul ales).

Rezultatele cu aceasta dieta apar, de obicei, dupa minimum 2 saptamani de cura. Este foarte important sa nu i se administreze cainelui nici un alt fel de hrana in afara dietei (cu atat mai putin „recompense”).

In plus, se poate apela la produsele specifice pentru blana si piele pe baza de acizi grasi nesaturati, zinc, vitamina A, E (cum ar fi Petnil, Vitaderm, Pet Phos Chien, Special Pelage, Dermanorm, etc).

10 comentarii:

Kaboo spunea...

Buna,Valentina imi spui te rog unde as putea sa gasesc crontanelele?Par a fi foarte bune,nu am mai intalnit hrana cu astfel de compusi,esntiali pentru cainii sensibili la nivel epidermic,si nu numai.Dar ce a patit MO-MO :( ?Sper sa se faca bine cat mai repede,ca stiu ca sufera micutii cand au astfel de probleme...cand te gandesti ca pe noi ne dernajeaza enorm un prurit superficial...multa sanatate

MAYA si MOMO spunea...

Buna, Ioana. Mo-Mo s-a imbolnavit, are o problema de piele care nu este dermatita umeda, ci o micoza care ar putea avea drept cauza: alimentatia ( el manca Hills puppy large bread, si nivelul de proteine era mare), o problema la ficat, pancreas, etc ( va trebui sa ii facem analizele de sange curand) sau o sensibilitate transmisa ereditar....acum face tratament cu antibiotice ( Augmentin, cel mai puternic). Ideea e ca am vrut sa pun postul asta cu mancarea de dieta pentru ca am fost la doi doctori care nu au luat deloc in calcul ce mananca Mo-MO. Al treilea, la Facultatea de medicina din Bucuresti, unde vom si ramane deocamdata, a luat in calcul toate aspectele, inclusiv alimentatia. Ne-a spus ca pentru astfel de probleme nu mai are voie nimic altceva decat mancare de dieta. Si am vrut sa afli si tu si altii care se lovesc de probleme din astea. Nu pot sa iti spun daca are efect, suntem abia la a treia zi de regim si tratament, dar rezultatele se vor vedea in 3 saptamani aproximativ. Eu gasesc Royal Hipoallergenic in pet-shop-uri, e adevarat ca nu peste tot, iar pretul e incredibil: 300.000 kilogramul. Mai au diete si cei de la Hills. pe langa dieta, mai mananca legume fierte facute supa. nici un pic de carne nu mai are voie!! e groaznic. va tinem la curent cu evolutia lui!

Kaboo spunea...

Imi pare foarte rau sa aud ca MO-MO s-a imbolnavit,sper sa nu fie ceva grav,dar stiu ca e pe maini bune,in primul rand te are pe tine iar apoi il duci mereu la cei mai buni doctori,care cu siguranta il vor trata si se va face bine.Ii doresc lui MO multa,multa sanatate si asteptam vesti sa vedem cum se mai simte pe parcursul tratamentului.Pupici si nu va lasati descurajati ca totul se va termina cu bine!!!

MAYA si MOMO spunea...

multumim pentru urari. Ne vom face bine cu siguranta, nu avem incotro. E mai dificil ca va dura ceva vreme pana ii va trece iritatia ( e la nivelul gusii de la gat, unde este mereu ud din cauza ca bea apa si pentru ca doarme numai cu boticul pe gresie). oricum, va tinem la curent cu evolutia lui. In rest, Mo-Mo este foarte vesel si mananca bine, deci nu sufera, sau cel putin nu da senzatia ca ii este rau.

Anonim spunea...

Scumpele mele si LEA se scarpina desi am deparazitat-o si intern si extern.La doctor a cautat-o cat a putut ca este tare rea (ne cunoaste toata clinica) dar nu are nimic deci este ceva alergic.Bineinteles ca mi s-a recomandat mai putina carne.. Si ea este tare sensibila cu burtica si am sa ii iau si eu acesti crantanei. Doctorita noastra i-a dat crantanei de la PRO PLAN ptr burtica si bineinteles un sirop care tare ii mai place lui LEA.

MAYA si MOMO spunea...

Buna, Adriana, bine ati revenit!! si Mo-Mo la fel facea, se scarpina la barbita si nu imi dadeam seama ce are. Avand blana mare la gat, nu mi-a trecut prin cap sa ii caut pana la piele, mi se parea ok. Nu ii cadea blanita, nimic. La un moment dat a inceput sa miroasa, si cand m-am uitat mai bine, pielea lui era rosie si era groaznic de iritat. ce sa mai zic, acum il caut in fiecare zi ca pe o maimuta, fiecare firicel de par.Eu sunt multumita ca mananca foarte bine Royalul asta hipoallergenic. Sa stii ca si Pro Planul este bun, si daca este special pentru probleme de burtica, e perfect. Eu i-am dat Royal pentru ca asta i-a recomandat doctorul, si nu il mai schimb ca pare ca se vindeca. Acum stim si noi ca chow chow-ul nu are nevoie de multa proteina, ca alti caini, cand sunt mici. din contra, o mancare mai vegetala le face foarte bine. Deci, am invatat un lucru important!!

Ovidiu C spunea...

salutari, am si un un labrador de 9 saptamani ( aprox. 4kg) cu probleme ( dermatita, ceva la stomac, face diaree urat mirositoare de cateva ori pe zi ) si mi-a dat de la medicul veterinar acest tip de mancare ( royal canin hypoallergenic ). nu stiu insa ce cantitate pe zi sa da la astfel de mancare...imi poate spune cineva cam cat se da si de cate ori pe zi? multumesc

Anonim spunea...

trebuie sa scrie pe sac ce si cat. E in functie de varsta si greutate, un tabel. daca nu reusesti sa il gasesti, mai da un comment si iti dau, il caut eu

Ovidiu C spunea...

pai pe tabel scrie ca la un catel normal de 4kg se da 95g/1 cupa. asta e la 24h?? nu e cam putin?? tot timpul ii e foame cu cantitatea asta...si de cate ori pe zi se da? are ceva daca nu se respecta cantitatea? mi-e mila de el, a si slabit de la dieta asta cu Royal Canin Hypoallergenic.

Maya si Momo spunea...

teoretic, trebuie sa manance de 3 ori pe zi. Sa stii, insa, ca dieta asta se da doar in cazuri extreme, iar la un catel de 2 luni e cam aiurea sa manance doar din astea, cred eu. El are nevoie de multe alte chestii. Chiar are o alergie severa? Te intreb, pentru ca eu stiu ca, atunci cand e mic, catelul are nevoie de multe altele: pilaf de orez cu legume, feliute de mar crud, morcov crud sau fiert, branza slaba de vaca, iaurt slab, ou, ulei de peste etc. Plus vitamine in mancare, calciu etc. Oricum, daca te uiti ce contine, royalul hipoalergenic are orez, grasimi animale (nu zice de la ce animale...), ficat de pui hidrolizat (cu care sprayaza bobitele, sa fie mai bune la gust si la miros), pulpa de sfecla, etc. Vezi daca ii trece problema de piele, apoi da-i si orez, fructe, legume, branzica dulce slaba de vaca, ulei de peste, calciu, vitamine, minerale etc