miercuri, mai 14, 2008

Vitaderm si Petnil




VITADERM


Aditiv natural pentru hrana biologic activ pentru o piele sanatoasa
Optimizeaza metabolismul blanii si oaselor, protejeaza pielea, incetineste reactiile inflamatorii, opreste caderea parului.
Dozaj:
Vitaderm este acceptat cu placere de caini si pisici si trebuieamestecat zilnic cu mancarea.
Caini - 2 lingurite / 10 kg / zi
Pisici - 1 lingurita / zi
Tratamentul trebuie administrat cel putin de 6 saptamani







PETNIL
Petnil este un supliment nutritiv ideal pentru piele si blana, bogat in proteine si vitamine. Prin continutul de faina de ficat, Petnil are in componenta sa vitamine ale intregului complex B, biotina, oligoelemente si aminoacizi esentiali care activeaza procese chimice precum procesele metabolice de la nivelul pielii, sinteza de albumina si tranzitul intestinal.
Indicatii:
tulburari metabolice ale pielii de cauza nutritionala.
in timpul si dupa imbolnaviri pentru o vindecare mai rapida si stimularea apetitului.
in timpul si dupa terapia parazitozelor (purici, capuse, paduci, tenii).
Compozitie:
proteina bruta - 30%
lipide brute - 3.5 %
fibre brute - 20 %
minerale - 4,5 %
vitamina H (biotina) 9680 µg / kg.
Mod de administrare:
pisici : 2 - 3 tablete / zi
caini mici ( <> 25 kg ) : 6 - 8 tablete / zi

4 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.animale.ro/forum/viewtopic.php?t=19260&start=0

Am avut un doberman, Coda, pe 15 mai ar fi implinit 1 an si 3 luni. Miercurea trecuta Coda a inceput sa nu mai manance mancare uscata, a gustat niste carne si branza de vaci. Joi a fost toata ziua apatic si nu a mancat nimic, decat a baut apa,asa ca joi seara m-am dus la veterinar, la cabinetul de langa Armeneasca. Dupa 2 minute fara analize sau ceva mi-au spus ca are gastroenterita sii-au administrat pen-stop si inca vreo 6 injectii. Vineri seara m-am dus iarasi la tratament, starea lui se agravase, dormea tot timpul si nu bea decat apa. I-au pus branula in labuta, l-au hranit artificial si i-au administrat acelasi tratament. La insistentele mele i-au facut un test de jigodia care a iesit negativ ( avea toate vaccinele facute si ei au spus ca asta ar putea fi in cel mai rau caz). M-au chemat a doua zi la tratament de dimineata. Deja a doua zi abia mai mergea. I-am intrebat de ce nu-i fac nicio analiza si au spus ca nu le functioneaza aparatele pana marti. Am stat la tratament si apoi m-am dus la cabinetul de la P-ta Alba Iulia, la dr Rugina. Aici i-au facut analizele de sange si testul Babesian (sau ceva de genul asta, pentru o capusa ce transmite un virus) care a iesit negativ, si mi-au zis ca are probleme cu ficatul, o infectie si i-au facut alt tratament, spunandu-mi ca in 2-3 zile isi revine. Duminica am revenit la tratament si i-am rugat sa-mi faca si o radiografie, care a iesit bine, au spus ei si au spus ca are si gastroenterita. Mi-a spus ca asteptam sa manance asa ca i-au scos branula si au zis ca-l lasa o zi sa se infometeze. Toate zilele astea a avut febra intre 39.5 si 40. Duminica seara a fost prima seara cand a avut 39.2 si a mancat o lingurita de mancare. Am fost foarte fericita, am zis ca se face bine. Luni insa de dimineata se simtea f rau, respira greu si abia se mai tinea pe picioare. La ora 3 fara 10 am ajuns la cabinetul unei cunostinte (in disperare am tot sunat si am fost trimisa la acest doctor).
Deja cand am ajuns acolo el nu mai putea merge si respira f greu. La 3 si 50 de min inimioara lui a cedat. Atunci am aflat ca fusese otravit cu otrava de sobolani.
Durerea este prea mare sa o pun in cuvinte. Nu pot sa cred ca nu mai este.
Cum e posibil ca atatia doctori sa nu-si dea seama?

Kaboo spunea...

Imi pare foarte rau pentru tine si pentru Coda.....acum cuvintele sunt de prisos,imi inchipui ca te simti groaznic....din pacate otravirea cu otrava de sobolani nu are leac,tot ceea ce se poate face este spalatura gastrica care se face numai dupa ce a ingerat otrava,odata ce a ajuns in sange si apoi la inima....este cumplit,totusi din cate stiu eu la otravire,in marea majoritate a cazurilor,se produce hemoragie interna.Nu sunt medic vet dar ma gandesc ca la astfel de simptome ar fi trebuit luata in calcul otravirea cam de la inceput,mai ales ca zici ca vaccinurile le-a avut in regula.Sper sa treci peste situatia asta cu bine,imi pot inchipui cum este sa pierzi sufletul de langa tine...

MAYA si MOMO spunea...

Si noua ne pare atat de rau de oda, incat ne-au dat lacrimile. Nici eu nu pot intelege ce se intampla cu medicina veterinara la noi in Romania. Cel putin in Bucuresti sunt mii de centre veterinare si clinici, dar daca ai probleme si te duci la 3 medici, fiecare iti pune un alt diagnostic, si se injura reciproc ca sunt incompetenti. Iar noi platim milioane de lei la fiecare consultatie si facem tratamente care nu isi fac efectul sau, mai rau, cum este cazul lui Coda, se ajunge la o adevarata tragedie. Eu vreau sa va spun ca dupa cel putin 6 experiente nefericite cu Mo-Mo, la tot felul de doctori "celebri" din Bucuresti, si bani aruncati pe fereastra fara ca Mo-Mo sa se vindece, am ajuns la concluzia ca singurul loc unde am gasit profesionisti este Facultatea de Medicina Veterinara, unde doctorul de garda, inainte de a pune diagnostice, a cerut analize. In plus, s-a gandit la regimul alimentar, iar tratamentul, destul de complx, a dat rezultate intr-o saptamana, la o micoza intinsa pe tot gatul.

Stiu ca pentru stapanii lui Coda durerea este imensa si nimic nu poate lua aceasta durere. Noi suntem alaturi de voi si speram sa na mai vizitati, sa discutam, sa ne impartasim problemele.....Coda este acum in Rai, si va ocroteste de acolo, sa stiti!

Poker Rooms spunea...

What nice phrase