joi, iunie 05, 2008

MAYA SOMNOROASA

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ce caputz turtit are in poza asta :)))))

MAYA si MOMO spunea...

era aproape adormita, si am deranjat-o! Hi, Hi, HI!

Anonim spunea...

Ieri l-am spalat pe Kaboo cu cateva zile mai devreme decat trebuia,tocmai pentru a incerca otetul alb,din pacate experienta nu a fost prea placuta,de la prima cana pe care am turnat-o cu otet a inceput sa schelalaie ca din gura de sarpe,mai avea pe ici pe colo cateva cojite mai vechi de cum s-a scarpinat,cocluzia:nu spalti daca cumva catelul are chiar cea mai mica bubita.Rezultate spectaculoase pe blanita n-am vazut,probabil se vad dupa mai multe spalari,si alta problema a fost aceea ca dupa baita a inceput sa se scarpine foarte tare,pana acuma si probabil se va scarpina pana la urmatoarea baita care va fi luni.Toate astea probabil ca se datoreaza si faptului ca lui Kaboo inca nu i-a trecut boala de piele,desi am continuat spalarile cu solutia data de medic,am observat ca iar i s-a rarit blanita din jurul ochilor,daca iara incepe sa-i pice nu stiu ce o sa ma mai fac...pfuuu...vedeti si voi ce faceti cu otetul ala...

MAYA si MOMO spunea...

da, e normal ca daca are bubite nu trebuie sa ii pui otet, ca il ustura ca naiba! mititelul Kaboo, stiu cat de greu e cu problemele de piele, si cat de greu trec. daca nu isi face efectul tratamentul, ar trebui sa mergi din nou la doctor, poate incearca altceva. oricum, noi, cat a avut dermatita la gat, nu l=am spalat pe corp deloc, ca sa nu i se intinda iritatia. il spalam doar in locul respectiv, cu diferite solutii. asteptam vesti bune de la voi!

Anonim spunea...

Otetul este, de fapt, un ANTISEPTIC, si nu e recomdandat in cazul unor leziuni de piele. L-a intepat pe micut, evident. E bun, dar in principal pentru blanita care deja a crescut.

PS: ati facut analize problemelelor de piele? nu uitati: TIMISOARA are o FACULTATE DE MEDICININA VETERINARA foarte buna!

Anonim spunea...

Faptul ca otetul nu se aplica pe leziuni il stiam si eu,in zonele cu probleme de care vorbeam,erau de fapt zone in care chiar si cojita aproape disparuse complet,il ustura toata pielea nu doar acolo unde i se regenerase pielea,zone in care nu s-a scarpinat niciodata,de-asta am zis ca pot incepe sa-l spal cu otet,evident ca nu o faceam daca mai avea rani deschise,totul parea sa se fi vindecat.Oricum azi merg la doctor ca sa vad ce altceva imi poate da.

PS:Mersi de info,dar medicul la care merg e prof. univ. la med vet si are si cabinet particular,de asta am tinut mortis sa nu ma schimb de la el.