miercuri, iulie 02, 2008

MO-MO A INVATAT SA SARA GARDUL! - EXCLUSIV!!!

M-am saturat sa il iau tot timpul in brate pe Momo cand trebuie sa ajunga pe un petic de iarba, in jurul blocului, pentru ca nu vrea sa sara un gardulet mic. Ieri, m-am enervat, si am trecut de partea cealalta a gardului. L-am strigat sa vina, si nu a mai avut incotro. A sarit!! Gata, suntem baiat mare! Iata si dovada video! Va marturisesc ca a stat ceva pe ganduri inainte de a face pasul cel mare!

Anonim spunea...

foarte tare! vezi ai grija ca asa facea si raj pana s-a agatat cu picioru din spate in ceva :)

MAYA si MOMO spunea...

Da, ma, dar nu il mai pot ridica!!!! stii ce greu este? cred ca are peste 25 de kg. Si imi era si rusine ca toti cainii sar gardurile, numai al meu era luat sus...hi hi hi!!

Anonim spunea...

Felicitari! Si Lea de ieri se urca pe fotolii si canapea.

Am vazut ca ai pus o vila in Turcia. Personal, cred ca este un cosmar sa te duci cu masina cu un chow pana in Turcia. Pe langa drumul lung, caldura este infernala. Nu vorbesc de masina care are clima sau aer conditionat dar in exterior este criminal. Noi anul trecut am prins 45-48 grade, vantul care sufla seara sau noaptea te ardea, pe plaja mi s-au topit papucii...Imi spusesera unii ca sa nu ma duc in iulie-august dar am crezut ca sunt doar invidiosi. Parerea mea ca mamica de ursulet este sa ii lasam acasa cand mergem in Turcia!

MAYA si MOMO spunea...

da, ai dreptate cu Turcia. Si eu am renuntat la idee, nu din cauza drumului, pentru ca Momo suporta bine drumul cu masina si am fi facut oricum escale. dar e problema cu faptul ca Turcia este tara in afara UE, si exista riscul ca la revenirea in Romania sau chiar Bulgaria, sa ti se opreasca animalul la granita, in carantina, iar eu nu risc asta!!! Vila este a unor constinte si are toate conditiile pentru ca ursuletii sa stea linistiti in casa, la racoare. nu l-as fi luat pe plaja decat dimineata si seara. mi-ar fi placut mult sa il iau in Turcia!! Dar am renuntat sa merg si eu, pentru ca oriunde m-as duce, vreau ca Momo sa mearga cu mine. asa ca inca caut alte locuri de petrecut vacanta! Astept sugestii de la voi!

Anonim spunea...

Eu am vazut o familie din Timisoara cu un Labrador, in Turcia!
Noi ne-am gandit anul asta sa mergem in Apuseni si pe clisura Dunarii sa o luam si pe Lea. Dar mi-ar surade si Egiptul prin octombrie, sa vedem! Si Lea este o plimbareata si tare ii place in masina mai ales acum ca ajunge si la geam ca innainte imi rupea bratele ca sa vada pe geam! Puteti merge in HALKIDIKI, pe bratul Sithonia sunt locuri minunate! Drumul este OK, noi am fost de Paste in Grecia si s-a reparat si centura Sofiei asa ca nu se mai face mult in Bulgaria.

ia uite ce se intampla la canisa cris http://www.protv.ro/stiri/social/si-au-dus-catelul-la-o-pensiune-pentru-animale-si-au-ramas-fara.html

MAYA si MOMO spunea...

da. nu e prima data cand se intampla asta, si nu doar la Kriss, si la foarte multe pensiuni. eu nu am incredere si nu l-as lasa pe Momo sub nici o forma intr-o pensiune canina.