marți, noiembrie 18, 2008

Bolnavior

Momo a fost bolnavior ieri. Cand am venit acasa, la pranz, am vazut ca vomitase si ca nu se simtea bine.

Mi-am dat seama imediat ce s-a intamplat: dimineata, dupa ce si-a terminat plimbarea, a mancat, la fel ca in fiecare dimineata, dar mult mai mult ca de obicei. Asta pentru ca ne-am induplecat si i-am pus cateva fire de conserva Applaws printre noile bobite cu peste Acana, iar el s-a repezit hulpav la castronelul plin ochi. Nu s-a lasat pana nu a mancat tot. A terminat intr-un timp record, pentru ca nici nu se mai obosea sa mestece bobitele, ci pur si simplu le inghitea intregi.

Trebuia sa il oprim, insa l-am lasat in pace, sa manance cat vrea. Iar el, evident, s-a ghiftuit ca un porcusor lacom, fara sa mai mestece. Apoi, la pranz, am vazut ca vomitase bobitele aproape intregi pe care le mancare. Cand l-am scos din nou afara, dupa-amiaza, am remarcat ca abia se tinea pe picioare, nu se simtea bine, suferea vizibil. A vomat din nou afara, dar nu prea mai avea ce, pentru ca deja eliminase tot.

S-a intalnit si cu una dintre prietenele lui, fetita Doberman Lady, dar nu a bagat-o in seama. L-am dus incet-incet in casa. Abia se misca si nu avea chef de nimic.

Seara am ajuns, evident, la veterinar. I-a facut 3 injectii: un antispastic, un antivomitiv si un vitaminizant. Si-a mai revenit, dar nici astazi nu este restabilit total. Doctorul i-a mai recomandat niste Hill’s I/D pentru stomac sensibil, pe care Momo le-a mirosit suspect, dar nu s-a apropiat de ele.

Aseara nu a mancat nimic. Nici azi dimineata. I-am lasat, insa, bobitele in castronel, in caz ca i se face foame pana cand venim noi acasa. El insa nu mananca in timpul zilei. Diseara probabil o sa isi revina complet si o sa manance. Acum doarme linistit, supravegheat indeaproape de Maya.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dane, esti jos. nic rau.