marți, decembrie 30, 2008

Protectie pentru picior

Momo, cand alearga, nu se mai uita pe unde fuge, pe ce calca, ce e in fata lui sau ce se intampla in jur - ci e pur si simplu captivat total de joaca. In urma cu cateva zile, dupa ce terminasem plimbarea, Momo s-a oprit, ca de obicei, in gradina din fata blocului, pentru o ultima partida de joaca si alergatura cu cei doi catei care s-au aciuat pe la scara, Tzitzi si Ochelarica.

In goana lui cu cei doi catei, nu a vazut sarmele intinse intre doi copaci, s-a bagat direct in ele si s-a impiedicat. A facut o tumba si a aterizat direct in bot, dupa care a venit direct spre usa blocului, ca sa intre in casa.

Pe loc, nu am remarcat nimic neobisnuit la Momo. A doua zi, insa, cand am iesit la plimbarea de dimineata, am vazut ca schiopata usor. Urmatoarea zi se parea ca schiopatatul ii trecuse, dar la toate trei plimbarile s-a intalnit cu diversi caini, alergand ca un disperat si sarind garduri prin fata blocului sau prin parc, asa ca problema a revenit, dupa efortul prelungit.

Am fost la veterinar si ne-a recomandat un tratament simplu. I-am cumparat K9 Hip and Joint Support si Cartilaj de rechin. Ii dam cate o pastila K9 si patru de Cartilaj de rechin pe zi, iar cura o sa dureze vreo 2 saptamani. Speram ca problema sa se rezolve intre timp (deja parca, dupa 2 zile de tratament, parca nu mai schioapata asa rau), pentru ca stim ca una dintre problemele rasei Chow Chow poate fi displazia.

Ieri i-am pus pe piciorul care schioapata o soseta supraelastica, pentru ca ii dam de 2-3 ori pe zi cu unguent antiinflamator (i-am luat Diclofenac), si astfel il protejam sa nu linga solutia de pe picior.

Niciun comentariu: