marți, mai 20, 2008

MO-MO LA MARE, PE PLAJA!

IMI PLAC STROPITORILE DE LA MAMAIA!! E RACOROS SI LUMEA SE UITA LA MINE!
DECI, MAMI STA INTINSA LA PLAJA! PAI STAU SI EU, POATE MA FAC MAI ROSU...

GATA, M-AM USCAT! NU MAI INTRU IN APA! MAI BINE STAU LINISTIT PE CEARSAF!


OOOOOO, CE RECE ESTEEE!!


APA??? SI NU CURGE LA ROBINET? SI EU CUM O BEAU?


DA, BATE VANTUL, ASTA E BINE!


MO-MO PE PLAJA, SE GANDESTE: UNDE M-AU ADUS ASTIA????


MO-MO a fost la mare in week-end. Am vrut sa vedem cum se comporta cu caldura, soarele si apa, in ideea de a-l lua in vacanta la vara. Va anuntam ca apa ne-a placut la nebunie, dar era prea rece chiar si pentru un blanos ca Mo-Mo. Asa ca nu a intrat decat putin in apa. In schimb i-a placut nisipul. A alergat mult pe plaja aproape pustie si s-a jucat cu prosopul. A rezistat foarte bine la caldura, sub umbrela, pentru ca batea si briza. Mai greu a fost cu drumul pana acolo si inapoi, pentru ca s-a cam plictisit in masina si nici nu a dormit pe drum. Asa ca, ajuns acasa, a dormit ore in sir, cu sforaituri.....Asta a fost experienta noastra la mare. Am fost foarte multumita de cum a rezistat si cred ca il vom lua in vacanta la mare!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mai ce macho la mare! Foarte frumos
Scumpa mea l-ai tuns ca LEA napirleste la greu si mai si sufera de caldura. La cabinet mi-a zis ca pot sa o tund dar chiar nu stiu ce sa fac.

Anonim spunea...

hahahahahah e super tare

MAYA si MOMO spunea...

nuuuu. nu o tunde, Adriana. O sa pun un post cu subiectul asta. am citit multe chestii pe forumurile straine, nu neaparat cele de la noi, si toti spun ca nu e INDICAT sa ii tundem. Pentru ca chow chow-ul transpira prin limba si pernutele de la labute, nu prin piele. Asa ca nu o ajuta oricum pe Lea daca o tunzi. Sau eu asa cred. Si mie imi zic toti sa il tund. Dar daca o scoti in soare tunsa riscul sa faca insolatie si sa ii afecteze pielea expusa de la tund este mult mai mare. Mai asteapta putin si ma mai interesez si eu si ne gandim cum sa facem. Oricum nu o tine in soare si sa aiba apa la discretie toata ziua. Am inteles ca pot bea si 5 litri de apa daca stau afara. Vineri il duc la cotrol la Fac. de Medicina Veterinara si intreb si eu ce am putea face, daca e bine sa il tundem. Mo-Mo arata ca si cum ar fi tuns pentru ca lăam pieptanat in exces cand a naparlit, ca imi facea casa numai puf. Din cauza asta pare tuns, dar nu este tuns.

Anonim spunea...

Nici noi nu vrem sa o tundem ptr ca este tare scumpa asa. Cat despre apa bea la greu.. Noi stam la curte si nu este chiar cald dar ea doarme in baie pe gresie..Inca nu am dat drumul la aerul conditionat vom vedea atunci.