joi, iunie 19, 2008

Delicii pe caldura: cuburi de gheata

8 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt in afara topicului dar sa va zic ca si Lea a facut o dermatita uscata. Aseara am stat la clinica pana la 10 sa ii iasa rezultatul analizei sa vedem ce tratament face. Incepuram tratamentul fff costisitor, noroc ca antibioticele le ia ca pe bomboane si vitaminele,prafurile le linge cu iaurt.Ia dat un sampon cu care trebuie sa o spal de 2 ori pe saptamana timp de 4 saptamani. Bucurie mare... Ea este tare vesela are 15.2 kg adica a luat in 6 sapatamani 6 kg.

MAYA si MOMO spunea...

offff, mai, mai, numai probleme avem noi cu chow-olinii astia mici. Adriana, ca sa te linistesc, iti pot spune ca dupa ce a facut Mo-Mo, an citit tot ce era pe internet, dar nu pagini din România ci din america, europa, etc, iar problemele cu dermatitele sunt atat de des intalnite, e ceva la ordinea zilei..ma refer la rasele predispuse la asa ceva, iar chow chow-ul este, cred, fanul nr. 1 al acestei boli. Asa ca stai linistita. Iti doresc multa rabdare cu tratamentul, care este foarte complex. Eu mi-am scris pe o agenda cum trebuie administrate toate medicamentele, si dimineata si seara aveam un adevarat ritual. Plus spalaturile, la zona afectata, cu samponul cu Clorhexidrina, bicarbonat de sodiu, Imaverol, etc. La mo-mo dermatita era umeda, si parul nu i-a cazut deloc in zona afectata, a trebuit sa il radem ca sa putem sa ii dam tratamentul exact pe zona. cum se manifesta la Lea?

MAYA si MOMO spunea...

Aaaa, am uitat sa specific: Nu esti in afara topicului. Aici vorbim despre tot ce ne intereseaza, indiferent la ce articol este comentariul. nu avem reguli! important este sa ne sfatuim si sa ne ajutam reciproc. :))

Anonim spunea...

Hai ca am pierdut primul mesaj..multumesc de incurajari! Pe piciorusul stang i-a cazut blanita cam cat o moneda. Ea este tare vesela si jucausa deci nu cred ca o doare ceva, doar ca se scarpina.
Stiam ca sunt predispusi la astfel de boli, probabil a luat-o de afara ca ne plmbam in fiecare seara. desi stam la curte vrea la plimbare ca este vedeta cartierului..toti o admira si cred ca tare ii place!

Anonim spunea...

Sa va mai spun ceva.Lea nu prea doarme, noaptea ne pazeste si ziua alearga dupa Blue. Ar alerga si noaptea dar ii despartim ca altfel nu putem inchide ochii.La sf saptamanii plecam la tara si acolo alearga dupa pasarele sau se baga sub tasnitorile de la peluza, nu doarme noaptea si cateodata este asa de obosita ca efectiv ii cade capul si adoarme cu botul in iarba

MAYA si MOMO spunea...

scumpica, ce nebunatica este!!! Mo-Mo doarme tot timpul. in afara de dimineata, o ora, la pranz jumatate de ora si seara cam doua-trei ore, in rest doarme tot timpul. cu sforaituri. si noaptea la fel!!! dar, cred ca, daca ar sta si el la curte, ar fi mai activ. Eu m-as bucura sa fie si momo la fel ca Lea. M-as juca toata ziua cu el. Stii, Adriana, am inteles ca de pe la vreun an si jumatate, nu mai sunt atat de jucausi. Asa ca, sa ne bucuram de ei acum, cat sunt inca pui, ca fac nebunii...ca apoi devin niste seriosi!

Anonim spunea...

Ea este atat de activa ca un catel de talie mica si am fost un pic ingrijorata dar din moment ce ia in greutate cred ca este OK! Azi dimineata dupa tratament a adus in dormitor unde ne imbracam sa plecam la serviciu, 4 pantofi si un papuc iar apoi a venit Blue care deabia a scapat de ea urcandu-se pe calorifer! Mai la noi este o harmalaie de nedescris, cand am luat-o am ales-o si pe criteriul ca este linistita dar din prima clipa in casa s-a pus pe sotii..Acum mi-a ros si picioarele la masuta din sufragerie iar dimineata cand am vrut sa imi iau noile mele sandale galbene -neincaltate inca- erau perforate si zgariate. E adevarat ca doar una dar ce folos? Culmea ca le-am luat din cutie dar cred ca mama mea a gasit-o in gura Leei si le-a pus frumos la loc..poate nu observ...

MAYA si MOMO spunea...

Pai, normal ca a ros sandalele. Le-a vazut, i-am placut mult, s-a gandit ca ii sta bine cu culoarea asta, si s-a apucat de ros.....e o adevarata domnisoara! Hi Hi Hi!!! MO-MO, fiind baiat, roade cabluri, biblioteca, cartile din biblioteca ( doar cele noi cumparate, si daca am dat si o gramada de bani pe ele, si mai buneeee), si, cel mai bun este programul TV!!!