joi, noiembrie 13, 2008

MAYA CU PLANTE



De-a lungul celor doi anisori ai ei, Maya a mai capsat flori. Cand era mica mai mult, acum din ce in ce mai rar. Iar plantele mele nu se mai supara pe ea cand incepe sa rontaie cate o funza. In schimb, ii place mult sa stea printre ele, pe biblioteca si tot acolo si doarme uneori, pe langa ghivece.
Daca lui Momo ii facem multe poze afara, in iarba, pentru Maya cam asta este toata verdeata de care are parte. Pentru ca ei nu ii place afara deloc, ci doar in casa.

7 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumoasa...totusi nu iese deloc?:O

MAYA si MOMO spunea...

nup! deloc!!! Doar cand o scot la cabinetul veterinar, si asta se intampla foarte rar, pentru ca Maya nu a fost bolnava deloc! Cand era mica ii mai curgeau ochisorii ( e specific la persane) dar dupa 1 an nu am mai avut probleme deloc. O data la 6 luni face injectie, cand intra in calduri, si mai face injectiile de vaccin anual. atat! Si merge la Braila in vacanta de vara, cand plecam noi in concediu. Atunci e nebunie, ca plange in masina ca nebuna!!! :))

Anonim spunea...

e lasa ca stim noi ca o plimbati in parc cu lesa

MAYA si MOMO spunea...

Cand era mica rau, am luat-o in parc la plimbare. binenteles ca o tineam in brate si ne plimbam ca nebunii prin Gradina Botanica. Era atat de speriata, saraca!!! Nu se distra deloc. Si a plans pana acasa....De atunci nu am mai incercat sa o scoatem la plimbare. Oricum, sta toata ziua la geam si se uita pe afara. :))

Anonim spunea...

zilele trecute am vazut un tip cu o pisica in lesa, in gradina din fata unui bloc. Cred ca i se parea normal

Anonim spunea...

Noi stam la curte si Blue in fiecare seara pleaca si apare dimineata la fereastra. Cand a facut asta prima data l-am cautat ca nebunii prin cartier dar acum ne-am obisnuit. Ziua mai sta pe gard si se uita pe strada cine mai trece...deaia ii mai zicem si securistu'

MAYA si MOMO spunea...

Vai, imi place la nebunie Blue! Inseamna ca este un adevarat aventurier, asta micu!!! Si mie mi-ar place sa o las pe Maya libera, dar ar fi ingrozita sa se vada in libertate!