duminică, mai 25, 2008

KABOO, LA PRIMA EXPLORARE IN NATURA





Ioana ne povesteste prima iesire a lui Kaboo afara din casa: "S-a intamplat in sfarsit, Kaboo a iesit ieri afara, nu iti pot explica in cuvinte cat de fericit a fost cand si-a dat seama ca este de fapt afara pe propriile picioruse, cand i-am deschis usa blocului si sa vazut el afara a avut tendinta sa o ia inapoi, insa cand l-am coborat scarile a tulit-o direct la iarba. Pana la urma am optat pentru zgardutza ca m-am gandit la blanitza lui, am zis ca sa nu-l roada, si asa are probleme inca cu blanitza in unele locuri.
Vreau sa-ti spun ca mi-a depasit orice asteptare, e un baietzel asa de cuminte,de prima data cand i-am pus zgardutza nu a avut absolut nici o problema cu ea , cu o zi inainte i-o puneam cate juma' de ora asa cica sa se obisnuiasca dar chiar nu era nevoie,putzin de tot a fost suspicios cand i-am atasat lesa,se tragea putzin,dar in final a uitat si de ea.
Cu mersul pe strada alta mare surpriza,doar la inceput s-a tras inapoi, dar dupa aceea mergea foarte mandru cu pieptu in fata, nu s-a imbarligat in picioarele mele,d aca era sa-mi taie calea o facea ca tragea dintr-o parte in alta unde vedea petece de iarba, deja la cea de-a 2 iesire de ieri a inteles ca trebuie sa merga langa mine, si nu am mai avut probleme din punctul asta de vedere, singura problema mai delicata a fost la inceput, facea pisi si caca din 10 in 10 metri si taman pe mijlocul trotuarului, dar dupa ce i-am zis 'Nu' de vro 2-3 ori a inteles iar apoi tragea cand voia sa faca doar in locuri cu iarba.
M-a surprins cat de cuminte a fost si cand am fost plecati, a trebuit sa mergem in alt oras si evident ca l-am luat cu noi, la dus cu autocarul iar la intors cu trenul, i-am pus frumusel scutecelul, pe propriul lui scaun, i-am luat bilete , si nu i-a luat mult pana sa adoarma, si asta aproape tot drumul, cand nu dormea trebuia sa ma dau frumusel la o parte de pe scaun deoarece printi trebuia sa stea la geam si sa priveasca, pe autocar nu si-a facut nevoile decat cand l-am pus jos la popasuri, iar in tren doar cand am coborat.
Alt lucru bun este ca nu ii este frica de caini mari, de oameni masini, n-re nici un stres, ieri s-a jucat cu o catelusa mult mai mare ca el , il trantea, il invartea, iar el se ridica o latra si iar incepea joaca,a fost tare frumos. E un ingeras si imi rezerva numai surprize placute".
Bine ai venit afara, Kaboo!! Sa fii cuminte si sa te joci frumos cu alti caini!!

Un comentariu:

MAYA si MOMO spunea...

ESte atat de haios Kaboo. La fel se uita si Mo-Mo cand a vazut iarba pentru prima oara! ESte tare dragutz, si din cate vad i-a crescut burtica...e tare frumusel! O sa se faca un flacau puternic!!!