duminică, mai 25, 2008

OZZIE SI AMON








Ozzie ne scrie: "Am mai crescut un pic , sper sa se observe din fotografii ,care din pacate sunt in acelasi decor pentru ca sunt prea mic sa ies afara. Am reusit sa-l fac pe Amon sa ma accepte , chiar sa ma adopte pentru ca ma lasa sa-l smotocesc si chiar ma cauta sa se joace cu mine. Ma mai atinge din cand in cand cu o labuta cand il atac in somn si se sperie , dar eu nu ma las si il cert pana imi trezesc toti vecinii. Daca va intrebati de ce in unele fotografii am pete albe in blanita sa stiti ca este orez :) Dupa motan jucaria mea preferata este mancarea pe care mi-o intind pe toata fata si uneori si pe blanita lui Amon ca prea e curata!"

2 comentarii:

Anonim spunea...

super-HAIOSI!! Sunt superbi

Anonim spunea...

Da, si este atat de micut chow-chow-ul, parca ar fi de poveste