miercuri, mai 21, 2008

POZE NOI CU LEA SI BLUE - LA MULTI ANI, LEA!!!!






Iata noi poze cu domnisoara Lea si motanelul Blue. Lea s-a facut o frumusete. Este o pufoasa splendida, imi vine sa o mananc!!! Adriana, mamica Leei si a lui Blue ne-a povestit ca Lea se simte minunat la tara. Merge in fiecare week-end, iar Vecinii au un curcan de care Lea este fascinata. În plus, Lea s-a apucat de cules capsuni. Se baga sub instalatia de uda si se murdareste ca un purcel...Se comporta bine in masina desi nici ea nu doarme.Lea si Blue se inteleg foarte bine, Blue ii ia din gurita crantanele si mananca din acelasi castronel orezul. Este incredibil cum Lea il lasa sa manance. Lea s-a mai cumintit nu ne mai musca, din dragoste, atata...Mai greu cu parul pe care il lasa desi este periata in fiecare zi.
Lea si Blue sunt doi ingerasi superbi! Abia asteptam sa mai primim poze de la ei. Sa cresteti mari!!!

6 comentarii:

Kaboo spunea...

Vaaaai ce mare s-au facut,nu-mi vine sa cred,sa va traiasca si sa cresca asa cum au crescut si pana acuma,Lea e superba

MAYA si MOMO spunea...

daaaa, si eu am ramas uimita cat de mare a crescut. si ce blanita frumoasa areeeee!!!!

Anonim spunea...

multumesc de aprecieri. Dupa cum
v-am mai spus ma sperie cum creste... ptr blanita noi ii punem in orez putin ulei de masline

MAYA si MOMO spunea...

daaa, o idee geniala cu uleiul de masline. o sa il preiau si eu pentru Mo-Mo, poate ii creste si lui mai repede parul. Desi, la cat de cald va fi la vara, mi-e groaza sa ma gandesc cum vor suferi....mititeiiii!!1

Anonim spunea...

Azi Lea are 4 luni deci ne-ai facut un cadou frumos publicandu-ne pozele!

MAYA si MOMO spunea...

La Multi Ani, Lea! aveam senzatia ca este mai maricica, cu blanita asa pufoasa. Sa va creasca mare si frumoasa si sanatoasa!!!! si sa ne trimiteti poze cu tortuletul, daca ii faceti!!!!