luni, aprilie 21, 2008

POZE HAIOASE IN PARC CU MO-MO











4 comentarii:

Anonim spunea...

incredibil de mare

Anonim spunea...

Urmaresc de ceva timp blogul cu MO-MO si Maya. Vad cum creste MO-MO si sunt putin trista ptr ca si LEA creste ca din apa. Parca imi place tare mult ca este ca un ursulet si as vrea sa ramana asa. Joi plec din tara 10 zile si ma ingrozesc cat o sa fie de mare cand ma voi intoarce.O las pe maini bune cu mamaia care o iubeste la nebunie si acum de cateva zile urca la ea la etaj. Este o nebunie sa vezi cum urca dar mai ales cum coboara scarile!
Am divagat dar ma uimeste cum creste MO-MO si nu m-am putut abtine...

MAYA si MOMO spunea...

te intelegem, mama lu' Leia. Si eu uneori ma intristez pentru ca as vrea sa ramana mic mic, asa cum era la 2 luni. Dar ma uit pe fotografiile facute cand era mic si imi trece. Si oricum, important este sa fie sanatosi. Altceva nu mai conteaza. o sa scriu un post astazi sau maine, despre displazie. Sa aveti grija de Lea sa nu urce scari multe pana pe la 7luni, pentru ca ei sunt predispusi la displazie. abia asteptam sa ne vedem in parc, cand Lea creste mare.

Anonim spunea...

Pana la aproximativ 6 luni, un Chow nu are voie sa urce sau sa coboare scari. Asta pentru ca Chow este una dintre rasele predispuse la displazie de sold. Pana la 6 luni, oasele lui sunt inca neformate, iar socul urcarii sau coborarii scarilor ii poate afecta structura osaturii soldului sau cotului.