luni, august 04, 2008

POVESTE DE VACANTA

Am fost la mare, si ne-am jucat in nisip.......
Ne-a placut mult de tot apa, desi marea era cam agitata si ne-am speriat de valuri putin.

Somnul pe plaja este cel mai placut.....


Si agitatia de pe plaja ne intereseaza mult. Ce de copii, ce de oameni, ce soareeee!!


Mai bine dorm putin!
Sau pazesc plaja, sa nu se intample nimic!

Chiar trebuie sa intru in apa??? E cam uda!!!


Mai bine nu intru. Stau aici, pe mal!


Am intrat in apaaa!! E foarte bineee!!! Iata si filmuletul cu baia lui Momo in mare!

Dupa cum va spuneam, am fost la mare. E prima iesire a lui Momo in vacanta, si s-a comportat foarte bine, mai ales ca am fost pe litoral.

Din fericire, statiunea unde am fost, Albena, a fost "pe placul lui Momo": o plaja superba, oameni placuti ( multi romani si germani), dar si o statiune plina de verdeata, cu padure, zone de parc. Turistii l-au adorat, in special pentru frumusetea si cumintenia lui, dar si pentru ca era aproape singurul catel din statiune, cu exceptia unui dalmatian si a unui ciobanesc german, care se plimbau singuri pe plaja, si a doi mopsi superbi, cu care s-a intalnit putin prin statiune.

Momo a facut baie in fiecare zi, si a stat cu noi la plaja cat putea suporta caldura, mai mult seara. In rest, s-a odihnit in camera de hotel si s-a plimbat ore intregi prin statiune, in special dimineata devreme pe plaja si seara prin zonele de verdeata. Ce mai, a fost o vacanta foarte frumoasa pentru Momo!!!

Niciun comentariu: