vineri, octombrie 10, 2008

Velcote, supliment pentru piele si blana

Dupa cum am citit pe mai toate forumurile, cainilor si pisicilor cu blana lunga li se recomanda administrarea suplimentelor pentru par si piele mai tot timpul anului, de intretinere. Astfel, cand naparlesc sau la sfatul medicului, li se recomanda dozajul prescris pe respectivul produs, sau chiar o combinatie de vitamine. In rest, cand animanele nu sunt in perioada de schimbare a blanitei, li se poate administra o doza minima.

Noi preferam se le dam si Mayei, si lui Momo asemenea suplimente. Vitadermul ni se pare cel mai indicat pentru amandoi. Lui Momo, cand era mic i-am dat o cutie PetPhos Pelage, apoi, dupa o perioada, i-am dat vreo doua flacoane de Petnil. Am vrut sa incercam si K9 Skin and Coat Support, dar nu am mai gasit.

Am tot incercat atatea produse (si am ramas pana acum la Vitaderm) pentru ca in Romania nu se gasea Velcote, pe care noi l-am tot cautat. Velcote e un ulei recomandat cam de toata lumea care se pricepe la caini. Am vazut, insa, ca a ajuns si in Romania acest produs si deja am luat, ieri, o sticla de 500 de ml de Velcote. Nu e deloc ieftin, costa 135 RON, dar lui Momo trebuie sa ii ajunga peste 3 luni. Am facut calculul si iesim mai ieftin decat daca am fi luat orice alt supliment pentru blana si piele.

Teoretic, din ce spun cei care l-au folosit, Velcote mentine blana stralucitoare, reduce scarpinatul, combate caderea parului, micsoreaza perioada de naparlire, mentine o pigmentare maxima, previne problemele de piele etc. O sa vedem daca e chiar asa de miraculos si o sa va spunem…

2 comentarii:

Anonim spunea...

chiar sunt curioasa daca va tine 3 luni, ca daca-i asa ii iau si eu. macar sa ma tine 1 luna

MAYA si MOMO spunea...

si eu sunt la fel de curioasa. am tot cautat sa il comparam, sper sa nu fim dezamagiti. oricum lui momo nu ii cade parul mai deloc, pentru ca i-am tot dat suplimentele astea pentru piele, din plante. Trebuie precizat ca medicii nu recomanda sa dai cainelui vitamine in exces. ceea ce i-am dat noi lui Momo sunt suplimente din plante, genul Plafar la oameni, care nu ii fac rau din punctul de vedere al supravitaminizarii.