luni, decembrie 15, 2008

RECUNOASTETI PERSONAJUL?


7 comentarii:

Anonim spunea...

e un vampiras? ce dinti avea, e demential.

MAYA si MOMO spunea...

Da, avea niste dinti micuti si frumosi. acum are ditamai coltii!!! Si un bot mare si gras! :)))

Anonim spunea...

Doamne ce scump eraaa`

MAYA si MOMO spunea...

da, mi-e tare dor de perioada aia in care il luam pe sus si il tineam in brate. cand l-am adus acasa de la canisa a dormit in bratele mele si a inceput sa sforaie. :))

Anonim spunea...

raj cand l-am luat acasa, primu lucru a fost sa vomite in masina si dupa aia cand i-am dat drumul in casa, a facut mai intai un pipi si dupa ai si kk

MAYA si MOMO spunea...

si momo la fel. a marcat imediat teritoriul. dar nu a vomitat deloc. dar aparea atat de surprins cand a vazut casa, mirosea peste tot. In canisa stateau intr-un fel de cotet cu paie. :)))

Anonim spunea...

da saracu raj care a venit intr-o cutie, cu trenu de la turda !!!!