sâmbătă, martie 07, 2009

LUPOVET- noua mancare a lui MOMO

In urma cu doua luni, scriam aici ca am descoperit o noua mancare pentru caini: LUPOVET. Am stat in dilema daca sa ii cumparam un sac si am verificat daca indeplineste cele cateva criterii pe care ni le-am stabilit pentru alegerea mancarii lui Momo.

Primul criteriu a fost chiar gustul lor: daca ii plac lui Momo, le luam. Am luat mai intai mai multe mostre de Lupovet Sporty si am verificat. I-au placut asa de mult, incat nu i le-am mai dat sa le manance ca hrana, ci i le ofeream ca recompense, pentru ca nu aveam multe.

Al doilea criteriu este cel al experientei altora. Am cautat pareri despre aceasta marca si am gasit numai opinii favorabile, in special in strainatate si mai ales in Germania, unde Lupovet se fabrica si s-a impus ca o mancare de elita.

In sfarsit, al treilea criteriu este cel al ingredientelor. Lupovet este o mancare facuta prin presare cu apa rece, fara coloranti, gluten sau soia. Acestea sunt ingrediente ale mai tuturor marcilor de mancare de la noi, desi conduc la alergii severe ale cainilor.

Lupovet Sporty contine carne de rata Muscovy si carne de hering. De asemenea, mai are orez si porumb integral (nu ramasite care au rezultat in urma procesarii pentru cine stie ce alte produse umane). Mancarea mai include galbenus de ou, spirulina, yucca, vitamine, ulei vegetal presat la rece, usturoi, samburi de struguri macinati. Adica are ingrediente de inalta calitate.

Dupa cum v-am mai spus, mancarica nu are forma de bobite, ci de batonase, si nici nu miroase urat, asa cum miros de obicei mancarurile de caini. Cand iei in mana batonasele de Lupovet nu ramai cu degetele unsuroase, cum se intampla cu alte marci de mancare pe care s-au pulverizat diverse grasimi animale de origine incerta si ficat hidrolizat de pui sau porc (sau amandoua).

Ieri am primit comanda si langa produsele comandate (am luat mai multe, o sa va povestim separat de uleiul pentru piele si blana Haarvital) s-au infiintat imediat si Momo, si Maya, amandoi mirosind mancarea. Unde mutam sacul cu mancare, venea si Momo, cersind si el niste batonase de Lupovet. Problema a fost ca o deranja pe Maya, care venea si ea sa miroasa noua mancare.

Maya a fost stapana mesei. A sarit imediat pe masa, mirosind totul foarte atenta. Avem si o conserva de ton pentru ea

Am mai comandat, odata cu sacul de Lupovet, si doua conserve si doua pungi de snacksuri, care lui Momo i-au placut foarte mult data trecuta.

Plamanul de vita uscat si Pielea de cap de vita sunt adevarate delicii pentru Momo. Le-am pus in raft, dar Momo statea numai cu nasul pe sus, asteptand sa ii dam si lui o bucatica. Si nu s-a lasat pana nu a primit cate o bucata din fiecare. A oftat de placere cand i-am dat o bucatica de plaman. Daca era dupa el, manca toata punga din prima zi, asa de mult ii place. I-am mai dat si o bucata de piele de vita, pe care a mestecat-o cu foarteeee mare placere, incantat de noile delicii.

Abia asteptam sa ii dam si conservele Landfleisch, care i-au placut de data trecuta. Credem ca am facut o afacere cu ele, pentru ca sunt foarte bune, dar si ieftine, pentru cantitatea pe care o contin.

Niciun comentariu: