luni, mai 04, 2009

O FETITA FRUMOASA

Noua noastra prietena labradorita are 6 luni si este foarte posesiva.

Mamica ei ne-a povestit pe mail: "Este tare neastamparata si avem probleme cu mancatul de pe jos , in special al oaselor , moment in care devine extrem de agresiva, si am observat ca comportamentul se extinde mai ales in situatia in care fura ceva si ii zic ca nu e voie ---pur si simplu nu te poti apropia de ea ca iti sfasie mana".

I-am trimis mai multe carti despre dresaj din care ne-am inspirat si noi in perioada in care il invatam pe Momo cum sa se comporte.
Noi, de cand l-am adus acasa pe Momo, i-am bagat mereu mana in bolul de mancare atunci cand ii dadeam sa manance, ca sa se obisnuiasca, asa ca nu a facut niciodata scandal. In schimb, cand ii place mult ce i-am pus de mancare, se impinge sa ramana doar el la bol. Si el este tare pofticios uneori.
Asteptam mai multe vesti bune si poze noi de la frumoasa domnisoara labradorita si poate aflam si cum o cheama. :))

Niciun comentariu: