luni, martie 08, 2010

FUNNY

2 comentarii:

anca spunea...

Nu vreau sa va suparati pe mine dar nu e "funny" de loc!Pepe este de fapt DISPERAT ! Pasarea are niste ochi foarte buni si observa detaliile(se spune ca daca ar stii sa citeasca o pasare ar putea citi un ziar de la doi km distanta) . Deci pepe vede un semen de-al lui CAZUT PE SPATE si incearca din toate puterile lui si pune la bataie tot ce stie pentru a-l reanima. Este extrem de frustrant ca nu reuseste. Pasarile simt enorm si traiesc sentimentele la maxim . Ele fac adesea depresii care se pot termina prin moarte.Nici jucariile in forma de pasare nici oglinzile nu sunt indicate .Omul se poate distra cand il vede ce face , dar el devine trist si se simte rau pentru ca cel din oglinda sau jucaria nu are niciodata nici un raspuns pentru el.Nu apare nici o atentie din partea celuilalt. Ati fost vreodata respinsi sau ignorati de cineva ?Cum v-ati simtit?Inmultiti totul cu 100 ! Asa se simte pasarea !Sper sa nu deranjez pe nimeni cu ce am scris. Nu asta a fost intentia mea. Lumea animalelor e simpla si directa .

anca spunea...

Uitandu-ma mai atenta la film am vazut ca nu este vorba despre Pepe.Prima data nu m-am uitat pana la capat pentru ca ...suport cu greu imaginile.Imi cer scuze daca v-am suparat.