vineri, aprilie 16, 2010

SA O AJUTAM PE LUCKY


Am gasit pe FACEBOOK, via Mignon Silva, o poveste impresionanta a unei cateluse fara prea mult noroc, desi o cheama Lucky. Poate putem face ceva pentru ea. Important de stiut este ca se afla in Tulcea, nu in Bucuresti.


"Ea este LUCKY. Este un metis de cocker cu golden si este unul din cainii caruia ii expirase termenul de cazare. Cand am intrat pe data de 31.03.2010 in grajdul pompos intitulat adapost, pentru a participa la eutanasieri, se gasea in ultima boxa, impreuna cu un alt caine. M-a urmarit cu privirea tot timpul. A fost prima tranchilizata. Seringa cu tranchilizant a fost trasa de la 1 m si impactul a fost devastator. Acul a patruns si s-a infipt in os. A urlat de durere si spaima.(...) A fost nevoie de patent ca sa ii poata fi scos acul din os. Mi-au ramas in minte ochii ei si am reusit sa o scot din adapost. Inca nu are incredere in oameni si probabil ca va mai dura pana va constata ca nu toti oamenii sunt la fel! Daca cineva o poate adopta, il rog sa o faca. Temporar sta intr-o curte, dar mi-e teama ca nu este de durata.

Haideti sa o ajutam pana la capat!

Relatii la motmaria@yahoo.com +40722288222 "

Niciun comentariu: