joi, noiembrie 25, 2010

RONI, noul nostru prieten

Avem un nou prieten superb, simpatic si jucaus. Se numeste RONI, s-a nascut la Cluj si locuiteste langa Timisoara. Mesajul primit de la micutul ursulet ne spune: "De cand am aparut in peisaj, sunt rasfatatul familiei, casa si gradina sunt teritoriul meu de joaca si de explorare.
Recent a fost ziua mea si am sarbatorit infruptandu-ma cu pofta din tortuletul de orez, carnitza, legume cu topping de kefir".
Roni este, intr-adevar, foarte frumos. Noi ii uram "La multi ani!", sa fie fericit si sanatos si "La multe osisoare!".

12 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ai venit, Roni, ne bucuram mult sa fim prietenii tai. Asteptam multe poze cu tine si sa ne povestesti peripetiile prin care treci.

Anca spunea...

Sa traiasca si sa fie sanatos!

Anonim spunea...

Am descoperit acest site de pe facebook. Bine v-am gasit. ma bucur sa va cunosc. Andy (Bv)

MAYA si MOMO spunea...

Bine ai venit! Ne bucuram ca ne facem noi prieteni si prin intermediul FB.

Anca spunea...

Bine ai venit , Andy (Bv)!

Anonim spunea...

Bine v-am gasit si multumim de urari. Lavinia

cori&ghita spunea...

ne esti tare drag,de cand ai aparut

cori&ghita spunea...

roni este un rasfatat de toata lumea si ie un smecher cand asi doreste ceva ie suficient sa se uite cu ochii aia la tine si a obtinut cesi doreste

Raluca ♥ spunea...

Roni imi este foarte drag !! Este un catelus jucaus si plin de viata , este un prieten foarte bun al Laviniei si este rasfatatul casei!!

Raluca ♥ spunea...

Roni este un catelus foarte dragutz !! Este foarte jucaus si plin de viata , este rasfatatul casei ...Imi plake foarte mult de el pentru ca este un catel cuminte !! ♥

Ralu din Timisoara spunea...

Roni este un catelus foarte dragut..foarte jucaus si plin de viata !! Este rasfatatul casei si imi plake mult de el !!

cori din tm spunea...

sunt draguti toti