luni, mai 16, 2011

Pensiune canina

Anul acesta va fi primul in care mergem in concediu fara Momo. In ultimii 3 ani am fost la mare si cu Momo si cu Maya. Acum, insa, ii vom lasa acasa. Hotelul la care mergem nu accepta animale. Pentru Momo avem 2 variante: fie il lasam la tara, fie la o pensiune canina din Bucuresti. La tara e cam departe si vrem sa il luam acasa chiar din seara in care ne intoarcem din vacanta. Cat am plati benzina pana la tara ne costa aproximativ "cazarea" lui Momo timp de o saptamana.

Noi nu cunoastem pe nimeni care sa isi fi lasat cainele la vreo pensiune. O sa ne interesam sa vedem unde gasim o astfel de pensiune de incredere, unde sa aiba grija de animale, nu sa le tina inchise in custi, fara sa le lase sa se plimbe si ele putin.

Oricum, cu acest subiect o sa revenim, sa va spunem ce am gasit. O sa intrebam si prieteni, poate vrea cineva sa il tina pe Momo, sa il lase prin curte, pe undeva.

Va spunem sincer: daca Momo s-ar atasa de altii, l-am lasa bucurosi la curte, sa fie fericit, sa iasa afara in curte oricand, sa nu mai sufere de caldura din apartament. Am constatat ca nu ii putem acorda atentia pe care o merita, dar lui ii convine si asa. Insa, daca lui i-ar place mai mult sa stea cu altii, la curte, am putea face o incercare sa vedem daca se adapteaza.

MAYA si Natalia. spunea...

Salut.Aveti mare grija la ce pensiune il lasati pe Momo.Am lasat-o noi pe Maya la o pensiune in vacanta de iarna.....cand am luat-o era de nerecunoscut.Toate pensiunile cica ofera si medic si mancarea cu care e obisnuit si plimbari,tot de ce au nevoie .In schimb cand am luat-o pe Maya de la pensiune am facut o luna tratament pe banii nostri,era plina de bube,pureci,probleme cu ochii,ii curgeau tare si foarte slaba.Nu vreau sa va sperii ....mai bine il luati ca si el saracutul vrea sa plece in o vacanta ,mai ales ca ei psihologic sufera cand sant lasati pe ana altcuiva,mai ales strain.

MAYA si MOMO spunea...

Da, suntem in dilema. Din pacate, chiar nu avem cum sa il luam cu noi. Problema e ca daca il lasam la tara, trebuie sa mai facem un drum de 200 de km sa il luam inapoi, iar acolo nu prea au umbra. El nu e invatat cu alti oameni, asa ca e posibil sa fie agitat. Da, o sa incercam sa aflam daca a lasat cineva cainele la o pensiune din asta mai rezonabila. Mai vedem, mai intrebam

Andrei si ADI spunea...

nu ar fi mai simplu sa lasati cheia la cineva cunoscut si sa vina de 2-3 ori pe zi si sa il scoata pe afara? sau sa il lasati la un prieten de incredere? sincer parerea mea este contra pensiunii... nu pot avea incredere in straini nici cand vine vorba de mine... un prieten ar fi mult mai ok... sunt atatia copii care cauta un job sezonier... eu am un vecin care vine si ii schimba apa lui adi pe calduri, o data sau de doua ori cat sunt eu la job...

plus de asta e posibil sa fie afectat psihic Momo sa se simta dat la o parte... nu stiu ce sa zic... nu sunt expert...

MAYA si MOMO spunea...

ne-am gandit, insa nu prea avem incredere. Odata l-a plimbat mama si s-a smuls din lesa, a fugit de capul lui printre blocuri (eram la Braila). Printr-un noroc, a ajuns inapoi la bloc, a urcat chiar pana la etaj si a ramas in fata apartamantului pana s-a intors mama... O sa facem o incercare la o pensiune, sau il ducem la tara. Deocamdata nu am decis clar. Foarte greu.