sâmbătă, iunie 09, 2012

Ultimele aventuri ale lui Mollie si Astro

Am primit un nou mesaj de la stapana celor doi chow chow superbi din Satu Mare, Mollie si Astro. Acum, ei sunt sanatosi si veseli, insa amandoi s-au imbolnavit in aceasta primavara de babesioza, desi erau deparazitati. A fost o adevarata invazie de capuse. Iata ce ne spune stapana lor:

"Pe 23 aprilie a implinit si Astro, mezinul nostru un anisor, dar inca mai are puf de pui, e total altfel evolutia lui decat la Mollie.

Din pacate primavara asta ne-am confruntat cu multe capuse, de cand am caine, de trei ani, eu n-am vazut atatea capuse ca si in acum, e foarte trist, amandoi cateii s-au imbolnavit de babesiosa desi aveau pipete puse, adica la Astro n-am avut in prima faza pentru ca nu m-am asteptat sa fie atat de repede capuse, dupa topirea zapezii imediat au aparut, si cum n-am intalnit pana acum nu m-am asteptat, dar s-a intamplat raul. Apoi am aplicat pipete dar cu tot cu pipeta s-a imbolnavit si Mollie, au fost muscati de multe capuse, desi ne-am plimbat tot in acelesi locuri ca si alta data si pana acum n-au fost capuse, dar acum chiar si in curte am gasit.

Am plans de suparare, eram disperata cand i-am vazut cu febra mare si apatici. Din fericire avem medic bun si pana la urma e totul ok, sunt bine cateii. Acum avem zgarda contra capuselor, sa speram ca va fi mai util decat pipetele. E trist ca dam atatea bani si nu au efectul promis...

Altfel totul e ok, e perioada naparlirii, ne pregatim pentru caldura...

Astro nu s-a schimbat, tot asa de energic e cum a fost, nu se ingrasa ca e tot timpul in miscare. Merg cu el cu bicicleta, ii place foarte mult sa alerge langa mine, profitam inca de seri racoroase, pe caldura nu va mai avea chef de alergat .

Mollie se multumeste cu plimbari normale la pas, si mai alearga si ea daca gasim cate un caine mai jucaus. Mollie maraie masculii care se apropie de ea. Ea este sterilizata, insa unii se mai apropie de ea, iar Mollie ii goneste imediat, maraindu-i rapid...

Niciun comentariu: