luni, mai 17, 2010

Despre operatia de entropion

Am primit urmatorul comentariu: "Am un chow chow de un anisor ce a suferit deja o interventie chirurgicala la ochisor. dar tot degeaba. Ma intereseaza unde l-ai operat pe MOMO pentru a-mi duce si eu micutul acolo. Sper sa imi raspunzi ca sincer nu stiu unde sa merg".

Noi am mai scris despre operatia de entropion a lui Momo in mai multe postari. Mai intai am spus in postarea aceasta ca va fi operat. Apoi am scris aici ca se pregatea de operatie. Dupa care am aratat aici cum arata in ziua operatiei la ochi. Apoi am scris in aceasta postare despre a doua zi dupa operatie.

Asadar, dupa cum ati vazut in postarile noastre, operatia am facut-o la Facultatea de Medicina Veterinara, la dna doctor Iuliana Ionascu.

PS: ai scris ca degeaba a facut cutulachele tau operatia. Am inteles ca exista riscul sa revina entropionul, sau sa nu fi taiat indeajuns de mult din pielea pleoapelor, astfel ca eventual operatia trebuie reluata. Pe de alta parte, daca taie prea mult, se poate transforma in ectropion... Complicat rau.


6 comentarii:

Andrei spunea...

am si eu o intrebare si va rog sa nu va suparati, il tundeti pe Momo? are blana atat de scurata :X cred ca ii este mai bine nu? fata de lana lui Adi oricum :) imi place foarte mult blana lui

Anca spunea...

Scoate-l intai din mediul Bucurestiului. Daca si dupa ce sta macar o saptamana in alta zona cu un aer mai putin poluat are aceeasi problema, incearca a doua operatie. Sper ca ti s-a spus ca o anestezie influenteaza negativ organismul o luna .

Anca spunea...

Vreau sa adaug ca stiu din propria mea experienta acest lucru. Cand a plecat cainele din .Bucuresti n-a mai avut nici o problema. De cate ori revine o ia de la capat cu lacrimatul

Anonim spunea...

1) Andrei, facem astazi sau maine o postare despre tunderea chow chow-ului. Nu e tuns, are el parul mai scurt.

2) Anca, da ai mare dreptate. Am remarcat si noi ca Momo la munte sau la mare (seara si dimineata devreme, cand bate vantul mai racoros) e alt caine.

Andrei spunea...

super tare :X ce norocs este MOMO :P pe 3 iunie il duc la frizeria canina sa il spal si ce o sa ii mai faca. pe 4 face un an :X

de abia astept sa vad cum o sa arate :X

Anca spunea...

Eu nu vreau sa sacai pe nimeni si nici sa fiu pisaloaga dar insist ca la aceasta rasa sa se monitorizeze functia renala . Daca e absolut necesara o operatie ,trebuie stiuta creatinina si ureea inainte de anestezie . Dupa operatie , la doua zile ,repetati analizele. In cazul in care valorile au crescut cainele trebuie perfuzat pentru a forta diureza si a nu lasa rinichiul sa se opreasca. ATENTIE: ANURIA ODATA INSTALATA = (mai mult ca sigur ) MOARTE LENTA .