joi, mai 20, 2010

Perusii Mimi si Pepe

7 comentarii:

daniela spunea...

Ups ,acum vad ca e albastru Pepe ,in cealalta postare mi se parea ca-i movuliu :)Am cumparat si noi un baietel pt fata noastra ,pe piept e putin mov ,pe spate alb pictat cu negru ,cu putin galben ,se pare ca-i mititel ,la inceput il cam articula fata ,apoi am vazut ca se pupau ,se ciuguleau .Eh ,nu mai e cum a fost ,dar decit singurica...
Mimi si Pepe ,va pup si sa fiti sanatosi ,iar stapinii vostri sa se bucure de voi,multzi multzi ani !
daniela.

Noro spunea...

Foarte frumosi perusii!

Cred ca e mare veselie in colivia lor ;) si in casa

Cu drag

MAYA si MOMO spunea...

Pepe este verde, fetita este albastra. Ea este mai mare decat el, nu cu mult, cateva luni, dar au ajuns sa se inteleaga foarte bine si Pepe e tare bucuros ca nu mai este singur. O pupa toata ziua si vorbeste cu ea pe limba lor. Intr-adevar, e mare nebunie in casa, dar noua ne plac ciripiturile lor, ne relaxeaza. Uneori stau si ma uit la ei cum se joaca sau cum mananca si uit cum trece timpul. Sunt foarte haiosi si, fata de Momo sau Maya, se cresc mult mult mai usor. :)))

Anonim spunea...

Avem si noi 2 papagali, o nimfa, Puiu, cred ca baietel si un Micul Alexander, Coco, cred ca fetita. Nu stau impreuna, chiar daca nimfa isi doreste acest lucru, Coco e destul de rea, si mie mi-e frica de ea ca musca. Coco a reusit sa iasa din cusca si a stat anul trecut vreo 4 zile in libertate. Avea traseele ei de plimbare, si pt ca era toamna, avea si ce sa manance. Am reusit sa o prind pt ca are niste tipete caracteristice acestei rase si bineinteles ca Puiu a avut contributia cea mai mare la prindere. Dupa ce am reusit sa o localizam, am luat cusca cu Puiu si am stat pana a venit pe cusca lui, dupa care cu mari emotii, i-am aruncat o plasa in cap si am reusit sa o prindem. Am uitat sa spun ca inainte de a veni pe cusca, statea intr-un bradut si manca struguri uitandu-se cu superioritate la mine. Cred ca mai tanjeste si acum dupa acele vremuri...

Unknown spunea...

Atat MIMI cat si PEPE sunt fetite..pt mai multe detalii de orice fel 0722658281.

Anonim spunea...

Cel verde spangle e baietel puiut 4-5 luni, iar cea albastra e o femela adulta tanara.

MAYA si MOMO spunea...

Am intrebat, ne-am lamurit. Pepe este baiat, light green spangle. Mimi este fetita, cobalt.