miercuri, iulie 13, 2011

Dermatita rezolvata

Dupa ce a fost la canisa, Momo a facut o dermatita pe piept si pe gat. De fapt, asta e problema lui cam in fiecare vara, dar noi o remarcam rapid si o rezolvam destul de rapid. Pana vara viitoare, cand face din nou (si intre pernutele labutelor din fata se irita). Acum, insa, pe fond de stres, a facut o dermatita destul de urata, care s-a extins rapid timp de o saptamana cat l-am lasat la pensiune.

Incepuse sa ii miroasa pielea si blana si vedeam ca aproape nu faceam fata sa ii rezolvam problema. Asa ca l-am tuns la unul dintre cabinetele de langa bloc. Am dat 80 de lei. I-am luat un sampon cu clorhexidrina, un imunosuport de la K9 (desi chestiile astea lichide sunt cam fara rezultate si cam scumpe, dar... in fine) si crema Triderm de la farmacia umana. Reteta asta e garantata pentru Momo. Douxo e cam 50 de lei, parca, iar Triderm e vreo 15 lei. Si o sticla de otet de mere.

L-am spalat cu Douxo, i-am dat cu Triderm. A doua zi i-am turnat pe blana apa amestecata cu putin otet si l-am frectionat peste tot. Apoi iarasi crema peste pielea cu probleme. Acum i-a trecut. Aseara l-am spalat din nou cu Douxo si azi sau maine ii mai pe corp cu niste apa cu putin otet.

I-am si deparazitat intern si extern si pe Momo si pe Maya, iar azi cred ca ii ducem la vaccinul anual.

Probabil o sa mai plecam cate un week-end la mare, insa de acum il luam si pe Momo, pentru ca o sa plecam in Romania, unde poate sta linistit dimineata si seara, pe o plaja fara multa lume. Avem cearsaful lui si umbrela. Oricum, o sa il scoatem dimineata pana in 7 (pana vine lumea la plaja) si seara dupa 6-7, cand plaja e fara oameni.

2 comentarii:

Kandia spunea...

Buna!
Iti urmaresc postarile de ceva timp. Si noi vrem sa plecam in concediu cu catelul, ar fi primul de cand il avem si nu stim daca sa il luam sau nu cu noi (o sa includa si marea o parte din acest concediu). Noi avem un bichon maltese si intrebarea mea este unde mergeti voi la mare de puteti lua si catelul cu voi pe plaja.
Multumesc si o zi placuta! :)

MAYA si MOMO spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.