joi, noiembrie 24, 2011

MOLLIE si ASTRO

Am primit un mesaj despre prietenii nostri superbi, catelusa Mollie si puiul ei, Astro. Iata ce ne scriu stapanii celor doi pufuleti: Chowlina noastra Mollie are deja 2 ani si opt luni. La varsta de doi ani a avut cinci puisori si, spre surprinderea mea, 3 din ei s-au nascut gri!! Eu personal am ramas fara cuvinte pentru ca nici nu-mi imagineam ca exista culoarea asta, mai ales avand in vedere ca Mollie e roscata, iar tatal lor este un exemplar frumos, roscat inchis spre ciocolatiu!!
A avut 4 baietei si o fetita... scopul nostru nu e sa inmultim cateii, deoarece nu au pedigree, nici Mollie, nici tatal lor, dar eu personal sunt pasionata de caini si am vrut neaparat sa treaca si cateaua mea si prin aceasta experienta... Am fost foarte incantata!! Incantarea mea insa nu a tinut mult pentru ca Mollie si-a distrus ingrozitor blana (temporar) de la alaptat, chiar daca a primit toate vitaminele necesare si mancare superpremium.
I-a cazut aproape toata blana, a slabit ingrozitor si, culmea, i-au aparut si ceva probleme de piele. 2 luni i-am facut tratamente si abia dupa 7 luni a redevenit cainele care a fost inainte... A fost greu pentru mine, mai ales ca ea era tot timpul sanatoasa inainte... A fost o mama atat de buna incat, pe langa alaptat, ea a dat afara pentru puii sai chiar si mancarea pe care o ingerase. Ea a ramas practic tot timpul cu mai nimic in stomac... si ori de cate ori ii dadeam sa manance ea a dat tot afara, ca sa manance puii. Din fericire, toti puii au ajuns bine, sunt frumosi toti, iar un pui, cel mai mic din cuib, a ramas la noi... Am decis sa-l pastrez pentru ca doar el singurul a dat semne ca ar avea inceput de entropion la un ochi, si a fost si cel mai mic cu oase mai subtiri si am zis sa nu-l dau spre vanzare! Medicul imi spune ca probabil pana la maturitate o sa-i creasca bine pleopa cu probleme si poate scapam de operatie (PS: operatia nu e problematica, a facut si Momo la ambii ochi si s-a rezolvat rapid. Nu e ceva grav). Pe Mollie am sterilizat-o intre timp, e deja bine dupa operatie!! Am decis sa fac asta tocmai pentru ca s-a distrus atat de mult fizic si la blana si nu mai vrem pui, iar, pe de alta parte, puiul pastrat este mascul, il cheama ASTRO, si nu am vrut sa fie probleme... Astro a mai avut probleme cu schiopatatul pe un picior, dar medicul spune ca nu e nimic grav, e de la cresterea rapida si se rezolva cu calciu (PS: si Momo la fel, a schiopatat si nu a avut nimic. A fost din cauza cresterii rapide). El are deja 7 luni si jumatate, este foarte haotic in comportament, este energic, nici nu se compara cu Mollie, care e atat de linistita ,temperata.Cu Mollie ma plimb foarte frumos , nu trage deloc de lesa ,e foarte cuminte, iar asta micu e nebun !! Cu el prima data trebuie sa alerg sau sa-l duc cu bicicleta, ca sa-l obosesc un pic, pentru ca altfel ma trage de-mi rupe degetele!!E mic da' rau. Glumesc, in principiu nu am probleme cu el, dar oricum masculii is mai rai decat femelele, un pic mai solicitanti...
Intre timp s-a mai schimbat culoarea blanii lui, ca si el a fost gri, acum e ceva spre bej, nici nu stiu sa descriu culoarea dar oricum e diferit fata de cum e Mollie si nu prea cred ca vreodata va ajunge asa!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Superbi! O mamica de nota zece!